Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/48877
Название: Effect of motor activity on physical readiness indicators of preschoolers with visual impairment
Авторы: Voloshyna, L.
Kondakov, V.
Kopeikina, E.
Potop, V.
Manolachi, V.
Ключевые слова: pedagogy
preschool pedagogy
motor activity
physical readiness
preschoolers
limited health opportunities
game programs
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Effect of motor activity on physical readiness indicators of preschoolers with visual impairment / L. Voloshyna [et al.] // Journal of Physical Education and Sport. - 2022. - Vol.22, №1.-P. 174-179. - Refer.: p. 178-179.
Краткий осмотр (реферат): To evaluate the effectiveness of game programs and technologies that ensure the variability of physical education system of preschoolers with amblyopia and strabismus, according to the criteria of their influence on the optimization of motor activity and the level of physical readiness of children
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/48877
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Voloshina_Effect of motor.pdf204.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.