Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/45445
Название: The use of chronemes in publicistic discource of Dan Bilefsky and Ellen Barry (based on the New York Times)
Авторы: Trofimova, N. A.
Ключевые слова: linguistics
english
language of journalism
language of mass media
publicistic discourse
gender
non-verbal communication
chronemes
The New York Times
Dan Bilefsky
Ellen Barry
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Trofimova, N.A. The use of chronemes in publicistic discource of Dan Bilefsky and Ellen Barry (based on the New York Times) / N.A. Trofimova // Correlation of language and culture in the literary world view / Madaniyatlararo kommunikatsiya matnida til va adabiyotning roli : Xalqaro ilmiy-nazariy anjuman, Qarshi, 23-24 aprel 2021 / O‘Zbekiston Respublikasi oliy va o‘rta maxsus ta‘lim vazirligi, Qarshi Davlat universiteti ; taqrizchilar: U.D. Qarshibayeva, M.M. Jo‘rayeva. - Qarshi, 2021. - Vol. 2. - P. 297-300. - Refer.: р. 299-300
Краткий осмотр (реферат): The article presents the results of a comparative analysis of the use of chronemes as markers of nonverbal communication by the journalists of the popular American newspaper The New York Times. It determines the correlation of total number, the highest and lowest concentration of chronemes in articles by Dan Bilefsky and Ellen Barry
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/45445
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Trofimova_The_use.pdf26.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.