Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42774
Title: Формирование модели конкурентной стратегии развития компании - импортера
Other Titles: магитерская диссертация
Authors: Шиленко, С. М.
Keywords: экономика
экономика организации
компании-импортеры
конкурентные стратегии
ООО "Киндерклуб"
конкурентное поведение
магистры
Issue Date: 2019
Citation: Шиленко, С. М. Формирование модели конкурентной стратегии развития компании - импортера : магистерская диссертация / С.М. Шиленко, науч. рук. Ж.Н. Авилова. - Белгород, 2019. - 101 с. - 38.04.02 Менеджмент.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42774
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shilenko_Formirovanie_19.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.