Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШиленко, С. М.-
dc.date.accessioned2021-07-05T06:16:22Z-
dc.date.available2021-07-05T06:16:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШиленко, С. М. Формирование модели конкурентной стратегии развития компании - импортера : магистерская диссертация / С.М. Шиленко, науч. рук. Ж.Н. Авилова. - Белгород, 2019. - 101 с. - 38.04.02 Менеджмент.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42774-
dc.language.isoruru
dc.subjectэкономикаru
dc.subjectэкономика организацииru
dc.subjectкомпании-импортерыru
dc.subjectконкурентные стратегииru
dc.subjectООО "Киндерклуб"ru
dc.subjectконкурентное поведениеru
dc.subjectмагистрыru
dc.titleФормирование модели конкурентной стратегии развития компании - импортераru
dc.title.alternativeмагитерская диссертацияru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shilenko_Formirovanie_19.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.