Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/37505
Title: Основные задачи реализации товарной стратегии
Authors: Нежельченко, Е. В.
Ясенок, С. Н.
Keywords: товар
товарная стратегия
поведение покупателя
производственная стратегия
маркетинговая стратегия
презентации
Issue Date: 2021
Citation: Нежельченко, Е. В. Основные задачи реализации товарной стратегии [Презентация] / Е. В. Нежельченко, С. Н. Ясенок. – Белгород, 2021. – 12 сл.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/37505
Appears in Collections:Презентации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nezhelchenko_Osnovnye_Zadachi.ppt914.18 kBMicrosoft PowerpointView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.