Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/37505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНежельченко, Е. В.-
dc.contributor.authorЯсенок, С. Н.-
dc.date.accessioned2021-02-12T12:35:29Z-
dc.date.available2021-02-12T12:35:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНежельченко, Е. В. Основные задачи реализации товарной стратегии [Презентация] / Е. В. Нежельченко, С. Н. Ясенок. – Белгород, 2021. – 12 сл.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/37505-
dc.language.isoruru
dc.subjectтоварru
dc.subjectтоварная стратегияru
dc.subjectповедение покупателяru
dc.subjectпроизводственная стратегияru
dc.subjectмаркетинговая стратегияru
dc.subjectпрезентацииru
dc.titleОсновные задачи реализации товарной стратегииru
dc.typePresentationru
Appears in Collections:Презентации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nezhelchenko_Osnovnye_Zadachi.ppt914.18 kBMicrosoft PowerpointView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.