Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/30939
Название: Transformation of museum product
Авторы: Vishnevskaya, E. V.
Koroleva, I. S.
Slinkova, O. K.
Klimova, T. B.
Grigorenko, S. E.
Ключевые слова: museums
museum product
museum activities
visitors
social portrait
information technologies
development strategies
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Transformation of museum product / E.V. Vishnevskaya, I.S. Koroleva, O.K. Slinkova [et al.] // Espacios. – 2020. – Vol. 41, N 15. – P. 13-21.
Краткий осмотр (реферат): Today, each museum needs to develop an active strategy of market development, which is preceded by a comprehensive analysis of potential consumers of the museum product, on the basis of which the directions of development will be proposed. The conducted research allowed us to reveal a number of problems which are connected with necessity of transformation of the museum product providing satisfaction of visitor’s requirements and, at the same time, increase in the income of the museum
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/30939
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vishnevskaya_Transformation_20.pdf409.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.