Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/23488
Title: Система оценки качества обслуживания клиентов (на примере ИП Стрекозова А.С.)
Other Titles: Выпускная квалификационная работа
Authors: Ларикова, Д. В.
Keywords: экономика
экономика организации
маркетинг
качество обслуживания
потребности
потребитель
товары
услуги
сервис
конкурентоспособность
Issue Date: 2016
Citation: Ларикова, Д. В. Система оценки качества обслуживания клиентов (на примере ИП Стрекозова А. С.) : Выпускная квалификационная работа / Д. В. Ларикова, науч. рук. Н. Н. Доронина. - Белгород, 2016. - 64 с.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/23488
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Larikova_Sistema_16.pdf565.39 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.