Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/23488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛарикова, Д. В.-
dc.date.accessioned2018-12-21T09:09:48Z-
dc.date.available2018-12-21T09:09:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛарикова, Д. В. Система оценки качества обслуживания клиентов (на примере ИП Стрекозова А. С.) : Выпускная квалификационная работа / Д. В. Ларикова, науч. рук. Н. Н. Доронина. - Белгород, 2016. - 64 с.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/23488-
dc.language.isoruru
dc.subjectэкономикаru
dc.subjectэкономика организацииru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectкачество обслуживанияru
dc.subjectпотребностиru
dc.subjectпотребительru
dc.subjectтоварыru
dc.subjectуслугиru
dc.subjectсервисru
dc.subjectконкурентоспособностьru
dc.titleСистема оценки качества обслуживания клиентов (на примере ИП Стрекозова А.С.)ru
dc.title.alternativeВыпускная квалификационная работаru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Larikova_Sistema_16.pdf565.39 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.