Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/23263
Title: Совершенствование элементов маркетинговой политики (на примере ООО "ЦииТПром"
Other Titles: Выпускная квалификационная работа
Authors: Беляева, И. И.
Keywords: маркетинг
маркетинговая политика
экономические отношения
промышленное предприятие
цена
продукт
брендинг
реклама
конкурентоспособность
Issue Date: 2016
Citation: Беляева, И. И. Совершенствование элементов маркетинговой политики (на примере ООО "ЦииТПром" : Выпускная квалификационная работа / И. И. Беляева, науч. рук. И. В. Семченко. - Белгород, 2016. - 88 с.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/23263
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belyaeva_Sovershenstvovanie_16.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.