Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/23263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБеляева, И. И.-
dc.date.accessioned2018-12-06T07:54:10Z-
dc.date.available2018-12-06T07:54:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБеляева, И. И. Совершенствование элементов маркетинговой политики (на примере ООО "ЦииТПром" : Выпускная квалификационная работа / И. И. Беляева, науч. рук. И. В. Семченко. - Белгород, 2016. - 88 с.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/23263-
dc.language.isoruru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectмаркетинговая политикаru
dc.subjectэкономические отношенияru
dc.subjectпромышленное предприятиеru
dc.subjectценаru
dc.subjectпродуктru
dc.subjectбрендингru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectконкурентоспособностьru
dc.titleСовершенствование элементов маркетинговой политики (на примере ООО "ЦииТПром"ru
dc.title.alternativeВыпускная квалификационная работаru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belyaeva_Sovershenstvovanie_16.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.