Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/46216
Название: What predicts adult immigrants’ engagement in host language training programmes: social class, forms of capital, or academic self-efficacy?
Авторы: Reichenberg, M.
Ключевые слова: pedagogy
method of teaching
foreign languages
immigration
social capital
human capital
academic selfefficacy
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Reichenberg, M. What predicts adult immigrants’ engagement in host language training programmes: social class, forms of capital, or academic self-efficacy? / M. Reichenberg // Научный результат. Сер. Педагогика и психология образования. - 2021. - Т.7, №3.-С. 40-52. - Doi: 10.18413/2313-8971-2021-7-3-0-4.
Краткий осмотр (реферат): The present study predicted student engagement in Swedish host language training programmes. Predictors of engagement include (a) socioeconomic and sociodemographic factors (sex, socioeconomic groupings); (b) human capital; (c) social capital; and (d) academic self-efficacy
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/46216
Располагается в коллекциях:Т. 7, вып. 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Reichenberg_What.pdf1.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.