Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/45364
Название: The differential effects of dynamic assessment versus coded focused feedback on the process writing of EFL learners
Авторы: Azizi, M.
Pavlikova, M.
Nováková, K. S.
Baghana, J.
Ключевые слова: pedagogy
higher education
dynamic assessment
coded focused feedback
process writing
revision ability
EFL learners
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: The differential effects of dynamic assessment versus coded focused feedback on the process writing of EFL learners / M. Azizi [et al.] // European Journal of Contemporary Education. - 2021. - Vol.10, №2.-P. 273-284.
Краткий осмотр (реферат): The role of corrective feedback in general and focused feedback in particular has been investigated widely in second language (L2) writing over the past several decades. Moreover, Dynamic Assessment (DA) with its roots in socio-cultural theory has been noticed to play a role in fostering language learner development and assessment. However, their differential effects have rarely been investigated. Thus, the present study was an attempt to explore the impact of dynamic assessment (DA) and Coded Focused Feedback (CFF) on the Iranian EFL students’ writing performance
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/45364
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Baghana_Differential.pdf439.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.