Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/43864
Название: Motivational and personal differences of students with dissimilar degrees of self-realization in higher school education
Авторы: Shutenko, A. I.
Shutenko, E. N.
Derevyanko, Yu. P.
Kanishcheva, M. A.
Kovtun, J. J.
Lokteva, A. V.
Ключевые слова: pedagogy
higher education
self-realization
university students
learning process
survey
motivational differences
dispositional orientations
self-attitude
life-purpose characteristics
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Motivational and personal differences of students with dissimilar degrees of self-realization in higher school education / A.I. Shutenko [и др.] // Перспективы науки и образования. - 2020. - №6(48).-C. 345-357. - Doi: 10.32744/pse.2020.6.27
Краткий осмотр (реферат): Effective training of competent specialists in a contemporary university requires the disclosure of personal abilities and internal potential of students who realize themselves as subjects of learning activity. The problem of studying the psychological factors of enhancing learning and self-realization of students in the educational space is of particular relevance. The hypothesis of the study was the assumption about the influence of motivational, personal-orientation and life-sense factors on the level of students' self-realization in university education
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/43864
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shutenko_Motivational.pdf5.73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.