Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/43349
Название: Considering some behavioral economic issues concerning the dilemma of customers buying smartphones
Авторы: Pogoreliy, M. Yu.
Ключевые слова: economy
economy of the organization
marketing research
customer
Customer’s Dilemma
behavioral economics
questionnaire
JKa homogeneous group
respondents
brands
scale
rating
assessment criteria
values of the criteria
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Pogoreliy, M.Yu. Considering some behavioral economic issues concerning the dilemma of customers buying smartphones / Pogoreliy M.Yu. // Научный результат. Сер. Социология и управление. - 2015. - Т.1, №2(4).-С. 29-32.
Краткий осмотр (реферат): The author has developed criteria for assessment of the smartphone, which were presented in the questionnaire. The author uses a survey to research the consumer preferences. The respondents rated the products of such brands as Acer, Apple, Dell, HP, Lenovo, MSI (does not manufacture smartphones), Samsung, producing smartphones. The author processed the results with the help of MS Excel. The author has formulated conclusions in accordance with the results of the conducted research
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/43349
Располагается в коллекциях:Т. 1, вып. 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pogoreliy_Rassmotrenie_15.pdf126.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.