Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/41826
Title: Разработка программы повышения качества обслуживания клиентов организации
Other Titles: выпускная квалификационная работа
Authors: Артеменко, В. В.
Keywords: экономика
экономика организации
обслуживание клиентов
качество обслуживания
управление качеством
сфера услуг
ФГУП "Почта России"
бакалавры
Issue Date: 2019
Citation: Артеменко, В. В. Разработка программы повышения качества обслуживания клиентов организации : выпускная квалификационная работа / В.В. Артеменко, науч. рук. С.Н. Прядко. - Белгород, 2019. - 64 с. - 38.03.02 Менеджмент.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/41826
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artemenko_Razrabotka_19.pdf640.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.