Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/35887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДзахмышева, В. Д.-
dc.date.accessioned2020-11-19T14:06:23Z-
dc.date.available2020-11-19T14:06:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДзахмышева, В. Д. Национально-культурная адаптация рекламы зарубежных брендов на российском медиарынке : выпускная квалификационная работа / В.Д. Дзахмышева, науч. рук. И.И. Карпенко. - Белгород, 2018. - 88 с. - 42.04.02 Журналистика.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/35887-
dc.language.isoruru
dc.subjectсредства массовой информацииru
dc.subjectСМИru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectзарубежные брендыru
dc.subjectбрендингru
dc.subjectРоссияru
dc.subjectмедиарынокru
dc.subjectмагистрыru
dc.titleНационально-культурная адаптация рекламы зарубежных брендов на российском медиарынкеru
dc.title.alternativeвыпускная квалификационная работаru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzakhmysheva_Natsionalno_18.pdf714.05 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.