Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/33208
Title: Формирование имиджа организации в отельно-ресторанном бизнесе
Other Titles: магитерская диссертация
Authors: Зангиев, Б. В.
Keywords: экономика
индустрия гостеприимства
ресторанный бизнес
гостиницы
гостиничные услуги
имидж предприятия
Белгородская область
магистры
Issue Date: 2018
Citation: Зангиев, Б. В. Формирование имиджа организации в отельно-ресторанном бизнесе : магистерская диссертация / Б.В. Зангиев, науч. рук. С.Н. Прядко. - Белгород, 2018. - 102 с. - 38.04.02 Менеджмент.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/33208
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zangiev_Formirovanie_18.pdf2.73 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.