Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/30689
Title: Повышение качества обслуживания на предприятиях сервиса (на примере ООО "ОПОЛЕ")
Other Titles: выпускная квалификационная работа
Authors: Григоренко, В. С.
Keywords: экономика
экономика организации
предприятия сервиса
качество обслуживания
ООО "ОПОЛЕ"
Issue Date: 2017
Citation: Григоренко, В. С. Повышение качества обслуживания на предприятиях сервиса (на примере ООО "ОПОЛЕ") : выпускная квалификационная работа / В. С. Григоренко, науч. рук. Т. Б. Климова. - Белгород, 2017. - 85 с. - 43.03.01 Сервис.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/30689
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grigorenko_Povyshenie_17.pdf975.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.