Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/26022
Title: Формирование модели идентичности бренда торговой сети
Other Titles: Выпускная квалификационная работа
Authors: Касьянова, Е. С.
Keywords: экономика
менеджмент
бренд
торговые сети
брендинг
Сталос
идентичность бренда
Issue Date: 2017
Citation: Касьянова, Е. С. Формирование модели идентичности бренда торговой сети : Выпускная квалификационная работа / Е. С. Касьянова, науч. рук. Д. И. Усманов. - Белгород, 2017. - 79 с. - 38.03.02 Менеджмент.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/26022
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kasyanova_Formirovanie_17 (1).pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.