Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/15799
Название: Formation of the customer-centric organizational culture of the university as a factor of effective social and economic development of the region
Авторы: Avilova, Z. N.
Gulei, I. A.
Shavyrina, I. V.
Ключевые слова: pedagogy
higher education
university
customer-centric
organizational culture
student
regional development
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Avilova, Z. N. Formation of the customer-centric organizational culture of the university as a factor of effective social and economic development of the region / Z. N. Avilova, I. A. Gulei, I. V. Shavyrina // Mediterranean Journal of Social Sciences. - 2015. - Vol.6, №3, S5.-P. 207-215. - Refer.: p. 215.
Краткий осмотр (реферат): The impact of customer-centric organizational culture of the university on the socio-economic development of the region through the professionalization and labor adaptation of graduates is defined. Analysis of empirical data revealed the main problems and prospects of the customer-centric approach in the development of the organizational culture of the university
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/15799
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Avilova_Formation_15.pdf249.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.