Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/14358
Название: How do new media contribute to image-making? The case of personalized web-communications on runet
Авторы: Polonsky, A. V.
Kozhemyakin, E. A.
Baranova, S. V.
Smirnova, V. A.
Ключевые слова: sociology
social communication
new media
image-making
convergence
informational content
target audience
network society
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: How do new media contribute to image-making? The case of personalized web-communications on runet / A. V. Polonsky [et al.] // Journal of Language and Literature. - 2015. - Vol.6, №2.-P. 277-279. - doi: 10.7813/jll.2015/6-2/59.
Краткий осмотр (реферат): The paper discusses the impact of personalization on image-making activity through new media on Russian Web segment. The authors compare the target audiences and the content of various mass media and evaluate their imagemaking efficiency. The article concludes on perspectives of social networking media in making image of PR-subjects in terms of personalization
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/14358
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Polonskiy_How_15.pdf54.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.