Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/14351
Название: Cultural and national features of the language representation of the concept “money” in the Russian and French advertisement print texts
Авторы: Svoijkina, L. F.
Lyutova, O. V.
Kuleshova, R. V.
Kravchenko, O. N.
Ключевые слова: linguistics
general linguistics
concept "money"
cognitive linguistics
language representation
cross-cultural communication
advertisement texts
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Cultural and national features of the language representation of the concept “money” in the Russian and French advertisement print texts / L. F. Svoijkina [et al.] // Journal of Language and Literature. - 2015. - Vol.6,№2.-P. 230-232. - doi: 10.7813/jll.2015/6-2/48.
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to the problem of cultural and national features of the language representation of the concept “money" in the Russian and French languages. The paper deals with the comparative analysis of advertisement print texts containing the various lexical units of the concept “money". The representation of the given concept confirms considerable differences of peripheral layers caused by a national and cultural, social and economic background
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/14351
Располагается в коллекциях:Статьи из периодических изданий и сборников (на иностранных языках) = Articles from periodicals and collections (in foreign languages)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Svojkina_Cultural_15.pdf64.51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.