Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/6318
Title: Самоэффективность как фактор повышения качества туристских услуг
Authors: Залознев, Д.
Савенкова, И. В.
Keywords: экономика
экономика туризма
туризм
туристический бизнес
самоэффективность
повышение качества
туристские услуги
Issue Date: 2011
Citation: Савенкова, И.В. Самоэффективность как фактор повышения качества туристских услуг / И.В. Савенкова, Д. Залознев ; НИУ БелГУ // Туристичний бізнес : світові тенденції та національні пріоритети : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Харкiв, 15 квіт. 2011 р. / Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна ; редкол.: О.О. Вишневська та ін.. - Харкiв, 2011. - С. 118-121.
Abstract: Критерии самоэффективности и ее компоненты
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/6318
Appears in Collections:Статьи из сборников

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savenkova_Samoeffektivnost.PDF189.37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.