Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/56107
Название: Business communication: the big picture: the essence of marketing and management
Авторы: Roslyakova, E. F.
Ключевые слова: social management
business communication
external communication
internal communication
perceptual differences
information overload
span of control
nonverbal communication
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Roslyakova, E.F. Business communication: the big picture: the essence of marketing and management / E.F. Roslyakova ; Belgorod University of Cooperaqtion, Economics and Law // Научные ведомости БелГУ. Сер. Гуманитарные науки. - 2013. - №13(156), вып.18.-С. 148-152.
Краткий осмотр (реферат): Effective communication is the mutual exchange of understanding and is essential to all organizations, both externally and internally. Carried out in modern enterprises on several different levels and through many modes, each means of communication has its own strengths and weaknesses
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/56107
Располагается в коллекциях:№ 13 (156), вып. 18

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Roslyakova_Business.pdf105.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.