Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42770
Title: Влияние изображения человеческих образов на эффективность нативной рекламы
Other Titles: магитерская диссертация
Authors: Кузнецова, Е. Н.
Keywords: экономика
экономика организации
маркетинг
нативная реклама
человеческие образы
Белгородская область
магистры
Issue Date: 2019
Citation: Кузнецова, Е. Н. Влияние изображения человеческих образов на эффективность нативной рекламы : Электронный ресурс / Е.Н. Кузнецова, науч. рук. Б.А. Тхориков. - Белгород, 2019. - 95 с. - 38.04.02 Менеджмент.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/42770
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsov_Vliyanie_19.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.