Skip navigation
BelSU DSpace logo

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/39985
Название: The model of school adaptation of first-graders with regard to the mechanism of coping with difficult situations
Авторы: Gagay, V. V.
Grineva, K. Yu.
Ключевые слова: psychology
developmental psychology
first-graders
school adaptation
difficult situation
response to frustration
coping behavior
first-graders
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Gagay, V. V. The model of school adaptation of first-graders with regard to the mechanism of coping with difficult situations / V. V. Gagay, Grineva K. Yu. // Научный результат. Сер. Педагогика и психология образования. - 2015. - Т.1, №4(6).-С. 6-9. - doi: 10.18413/2313-8971-2015-1-4-6-9.
Краткий осмотр (реферат): The article determines the relevance of research problems of adaptation of first-graders to school and coping with difficult situations arising in this period. The selected approaches to the study of the factors of school adaptation and the urgency of the study of coping with difficult situations as a factor in the success of entering first graders in learning environment. The analysis of theoretical provisions to the problem of school adaptation and response features children to the emerging challenges
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/39985
Располагается в коллекциях:Т. 1, вып. 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gagay_Tne_model_16.pdf509.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.