Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/33082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНовичкова, В. А.-
dc.date.accessioned2020-07-02T12:15:31Z-
dc.date.available2020-07-02T12:15:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНовичкова, В. А. Формирование модели бренда региональных сельскохозяйственных производителей : магистерская диссертация / В.А. Новичкова, науч. рук. О.А. Герасименко. - Белгород, 2018. - 100 с. - 38.04.02 Менеджмент.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/33082-
dc.language.isoruru
dc.subjectэкономикаru
dc.subjectэкономика организацииru
dc.subjectсельское хозяйствоru
dc.subjectсельскохозяйственные производителиru
dc.subjectбрендыru
dc.subjectБелгородская областьru
dc.subjectмагистрыru
dc.titleФормирование модели бренда региональных сельскохозяйственных производителейru
dc.title.alternativeмагитерская диссертацияru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novichkova_Formirovanie_18.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.