Skip navigation
BelSU DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/27824
Title: Роль рекламы и PR-кампаний в туристическом бизнесе (на примере ООО "Мечта")
Other Titles: выпускная квалификационная работа
Authors: Дручинина, М. А.
Keywords: экономика
экономика туризма
туризм
реклама
PR-кампании
туристический бизнес
ООО "Мечта"
Issue Date: 2017
Citation: Дручинина, М. А. Роль рекламы и PR-кампаний в туристическом бизнесе (на примере ООО "Мечта") : выпускная квалификационная работа / М. А. Дручинина, науч. рук. И. Н. Королева . - Белгород, 2017. - 73 с. - 43.03.02 Туризм.
URI: http://dspace.bsu.edu.ru/handle/123456789/27824
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Druchinina_Rol_17 (1).pdf686.24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.