Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Author
Title
Subject
Issue Date
Help
Language
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
_________________________
For Authors
Welcome to the Open access repository!
Search
Search:
All of DSpace
Научные журналы НИУ "БелГУ"
Научный результат
Научный результат. Педагогика и психология образования
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.019 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021
Влияние мотивации на успешность выполнения норм ГТО студентов медицинского института НИУ "БелГУ"
Кондаков, В. Л.
;
Копейкина, Е. Н.
;
Ирхина, И. В.
;
Собянин, Ф. И.
2021
Модель перехода к дуальному педагогическому образованию
Безусова, Т. А.
2021
Социокультурная практика как инструмент повышения культурного уровня студентов
Гореев, А. М.
2021
Формирование интеллектуального творчества студентов в образовательном пространстве вуза
Вереина, Д. В.
2021
Готовность будущего учителя к выполнению профессионально-педагогического долга
Кульневич, Т. В.
;
Коваленко, М. С.
2021
Развитие системы менеджмента качества в вузах на основе модели EFQM
Эралиева, А. А.
Discover
Author
1
Безусова, Т. А.
1
Вереина, Д. В.
1
Гореев, А. М.
1
Ирхина, И. В.
1
Коваленко, М. С.
1
Кондаков, В. Л.
1
Копейкина, Е. Н.
1
Кульневич, Т. В.
1
Собянин, Ф. И.
1
Эралиева, А. А.
.
next >
Subject
3
студенты
2
вузы
1
будущие учителя
1
воспитание студенчества
1
готовность
1
долг
1
дуальное образование
1
дуальное обучение
1
интеллектуально-творческие задачи
1
интеллектуальное творчество
.
next >